20 Haziran 2011 Pazartesi

Teşekkürler Eczanefix


Merhaba arkadaşlar... Yaz geldi ve birçoğumuz bronzlaşacak. Denize girmeseniz de alışveriş yaparken dahi eve yanmış olarak dönebilirsiniz. Etek, elbise giydiğimizde ise açık ayakkabı ile çorap giyemediğimizden peynir rengi bacaklarımızı bronzlaştırmamız gerekecek.

Artık bronzlaşmak sadece solaryum veya güneşin altında yatarak gerçekleşmiyor. Spreyler, kremler bunu sağlayabiliyor. Ben geçen gün KADINCA & KARARINCA 'nın Eczanefix çekilişine katılmıştım. Şans yüzümü güldü ve kazandım. Bugün Carroten Işıltılı Bronzlaştırıcı Krem'im geldi ve hemen önceki ve sonraki halini fotoğraflayıp sizinle paylaşmak istedim.

Ürün 150 ml boyutunda ve hindistan cevizi kokuyor. Simli bir yapısı var. Yani etek veya elbise giydiğinizde bacaklarınızda kullanabilirsiniz. Fakat şunu da belirteyim ürün kıyafetleri boyayabilecek ışınlar içeriyor ve malesef UV ışınlarına karşı korumuyor.

Çok güzel bir yaz geçirmenizi diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder