22 Haziran 2011 Çarşamba

Düğün İçin Saç Modelleri


Evet arkadaşlarım şimdi de sizlere düğün için saç modelleri araştırmamdan kesitler sunacağım. Mutlaka bir yakınınızın belki de sizin düğününüz vardır. İnternette araya araya bunları buldum. Umarım işinize yarar.


Bu saç modeli Samsun'da daha önceden tanıtımını yaptığım bir kuaföre ait. Gelinin güzelliği de eklenince çok hoş bir görüntü olmuş.



Beyonce'nin meşhur topuzu. Alnına güvenen buyursun yaptırsın:))



Bu sene en çok bu salaş topuz modeli moda. Ben de kına gecem için bunu düşünüyorum.



Bu saç modelini de çok beğendim ama saçı uzun gösteren tokalardan veya postiş olmadan olmaz sanırım. Tabi saçı uzun olanlara lafım yok.



Yine salaş bir model. Görüntü bana göre güzel ama çok kolay dağılır sanırsam:)



Benim gibi alnı geniş olanlar alınlarını kamufle etmek için bu modeli kullanabilirler:))

İşte böyle arkadaşlar. Umarım içlerinde beğendiğiniz abiye model olmuştur. Faydalı olabilirsem ne mutlu bana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder